poniedziałek, 1 września 2014

Ogrodowe inspiracje - GRECJA


Bardzo często będąc na wakacjach mówimy "Ja chce mieć taki widok" lub "Co ja bym dała za taki ogród", po czym wracamy do Polski i na pulpicie monitora ustawiamy sobie tło - zdjęcie z wakacji :) ...i ilekroć zamkniemy wszystkie okienka wpatrujemy się w to ulubione/ niezapomniane miejsce :) Po czym przystępujemy do działania i postanawiamy przenieść ten klimat do swojego ogrodu :) Kto tak miał? lub ma?  Ja nawet rośliny przywoziłam ;) Mając 11 lat przywiozłam mojego pierwszego Figowca z Chorwacji, utargowanego na bazarze ;) To były czasy ;)) Chyba zapłaciłam za niego, aż 10zł ;) już nie pamiętam ile to kun ;)

Na wiosnę zaproszę Was na otwarcie pewnego centrum ogrodniczego mojej bliskiej znajomej, właśnie zainspirowanego Grecją :) (Widziałam, że w budyneczku są już niebieskie drzwi i okiennice - nie mogę się doczekać efektu końcowego :) ).

A na razie zachęcam do podziwiania i inspirowania się GRECJĄ :)

Miłego dnia !















[zdjęcia zaczerpnięte z internetu]

4 komentarze:

  1. Sama byłam w Grecji w tym roku i jest tam naprawdę pięknie ale w domu marzy nam się taki włoski zakątek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli miałabym wybierać coś dla siebie to również wybrałabym Włoską inspirację :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia. Nie miałam okazji być w Grecji co prawda ale i u nas w kraju widziałam podobne ogrody. Jak ktoś ma rękę do roślin to naprawdę może wyczarować w ogrodzie cuda. Łącznie z kącikiem na warzywa, na https://florexpol.eu/229-nasiona-warzyw znajdziecie nasiona przeróżnych, zamawiając sadzonki kwiatów można przy okazji zaopatrzyć się w nasionka warzyw i mieć latem już swoje ogórki czy pomidory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to na pewno coś bardzo ważnego ale ja chcę jeszcze powiedzieć, że także przynajmniej dla mnie istotnym było to aby mieć jak najlepsze mebel ogrodowe. Dziś już wiem, że takie rzeczy możemy znaleźć w sklepie https://ogrodolandia.pl/ i to jest rzeczywiście coś bardzo ważnego.

    OdpowiedzUsuń