piątek, 29 sierpnia 2014

ŁAŃCUT - odkrycie roku 2014

Od lat słyszałam o Łańcucie, ale nie spodziewałam się tak pięknego i zadbanego zamku - byłam w szoku ! A to wszystko za sprawą moich znajomych, którzy zaprosili mnie na ślub do Przemyśla, jestem im niezmiernie wdzięczna :) Za wspaniałą uroczystość i okazję do zwiedzenia wschodniej części Polski. To właśnie dzięki nim zwiedziłam wcześniej wspomniane arboretum w Bolestraszycach, a oprócz tego zamek w Dubiecku, w Krasiczynie i wspaniały Łańcut :)


Powiem szczerze, że nie spodziewałam się w Polsce tak pięknie zadbanego zamku, począwszy od komnat, wyglądu zewnętrznego, ogrodów i wielu innych atrakcji ! Wciąż jestem pod ogromnym wrażeniem ! Gorąco POLECAM ! Sama na pewno jeszcze tam wrócę :)

Po pierwsze pięknie, czysto i z zamysłem ! A na dodatek i tutaj Was zaskoczę ! :) Bardzo tanio ! Zwiedzanie kompleksu wraz z przewodnikiem to koszt ok 28zł w tym np. Wozownia, Storczykarnia gratis :) Jedzenie bardzo tanie - obiad dnia 12zł - nawet na uczelni więcej się płaciło ;))

Zdjęć w zamku nie można wykonywać, ale mam dla Was kilka "zielonych" podziwiajcie i ruszajcie w drogę do Łańcuta !


Wisteria na oranżerii :)  #Wisterialove# ! ;) Nawet jeszcze kwitła :)

 Widok na oranżerię :)
 Szczęśliwa Kasia :) Zielono i Pięknie ! Aż się serce raduje !
 Dorobiłam się nawet własnego pomnika ;)



 I jeszcze mam dla Was kilka zdjęć moich kochanych STORCZYKÓW !


 STANHOPEA <3

A gdybyście przypadkiem zgłodnieli podczas zwiedzania storczykarni to na zewnątrz czekała kawiarenka :))

1 komentarz:

  1. Jako wielbiciel nowoczesnego designu, jestem pod wrażeniem kolekcji mebli ogrodowych na https://ogrodolandia.pl/. Ich proste linie i minimalistyczne formy są doskonałe dla nowoczesnych przestrzeni zewnętrznych.

    OdpowiedzUsuń