wtorek, 2 września 2014

Ogrodowe inspiracje - MADERA - Portugalia

Dzisiaj prezentuję Wam Maderę, niestety nie miałam okazji być na tej pięknej wyspie, ale mam nadzieję, że kiedyś się tam wybiorę :)
Dlaczego Madera? Podsunęła mi to miejsce moja współlokatorka przypominając, że kilka odcinków serialu "Teraz albo nigdy" było kręconych właśnie na Maderze i od tego czasu bardzo chciałaby pojechać tam na wakacje :)








Jak ja kocham Strelicje !












Z mojego florystycznego punktu widzenia, najbardziej ciekawi mnie wiosenny festiwal kwiatów ;)



[zdjęcia zaczerpnięte z internetu]

3 komentarze:

  1. Dziękuję za piękne inspiracje :) Od razu człowiek nabiera chęci do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. udnie. Madera nigdy nie byłam w Portugali ale jak widzę takie zdjęcia... aż chcę tam znaleźć się teraz! :) pozdrawiam serdecznie! i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie warto czerpać inspiracje z innych ogrodów bo można wpaść na naprawdę fajne pomysły. Natomiast jeśli chodzi o zakupy do ogrodu to warto robić je online np. tu https://florexpol.eu/311-bulwy-cebule-klacza gdzie dostępne są bulwy, cebule i inne rośliny

    OdpowiedzUsuń